4 سال از اولین دیدارمان گذشت. دیداری که ما را همنشین همیشگی کرد. دیداری که شادی و غم ما را به هم گرهی ماندگار زد. از آن روز که دختری با موهای دم اسبی را نشانه کرده بودم که مقابل چشمانمان می دود 4 سال گذشت.و امروز تولد توست. روز تولدت مبارک آنیتای عزیزم.این روزها بیش از پیش به لحظه لحظه های بودنت خیره می شوم. برای همیشه با 4 سال اول زندگی ات وداع میکنم. حیف است این لحظات به سادگی و بی توجهی بگذرد. حیف است لذت و شیرینی هفته هفته های بزرگ شدنت را حس نکرده به گذشته بسپارم.هفته هایی که میگذرند و بازگشتی ندارند. دیگر هیچگاه 2 سالگی ات را حس نمیکنم. 3 سالگی ات را نم در آستانه 36سالگي!...
ما را در سایت در آستانه 36سالگي! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 21:40